Bóg - Kreacja - Matrix

To było jeszcze za czasów liceum. Przestałam wierzyć w Boga. Na początku kiedy pojawiała się u mnie myśl, że Bóg nie istnieje bałam się, że nagle pojawi się jakiś "grom z jasnego nieba", który mnie ukarze. Może to brzmi śmiesznie i teraz mi się takie wydaje, ale wtedy na prawdę tak myślałam.

Jednak nie pojawił się żaden grom i stałam się ateistką, ale na krótki czas, bo potem pojawiły się następne myśli, które zaczęły pchać mnie naprzód. Ateizm przerodził się w coś innego. Zaczęłam się wtedy zastanawiać co w takim razie stworzyło świat i czym on jest.

Od tamtego czasu minęło kilka lat a moja wizja świata wciąż się zmienia. Jeśli czegoś szukam, czuje że czegoś mi brakuję lub coś mnie omija, to usłyszę przypadkowo jakąś rozmowę, której słowa otwierają w moim umyśle nowe ścieżki, bądź surfując w internecie natknę się przypadkiem na jakiś tekst, który rozjaśnia mi w głowie. Rzeczy lub myśli, które wcześniej były nie do przeskoczenia, teraz są już daleko za mną i nawet nie zauważyłam kiedy przez nie przeszłam.

Szukając różnych odpowiedzi na pojawiające się w moim umyśle pytania, znalazłam pogląd, który tłumaczy mi świat i przedstawia go w sposób, który jest dla mnie zrozumiały i daje poczucie stabilności. Nie znam dokładnie założeń buddyzmu, New age, czy fizyki kwantowej, ale to właśnie z nich powstał mój światopogląd, a raczej one rozwijały myśli pojawiające się w mojej głowie. I tak doszłam do momentu, w którym uważam, że świat jest hologramem. Jest jak matrix. Wszystko dookoła jest stworzone z miniaturowych cząstek, które tworzą nasz świat za pomocą myśli Kreacji (czegoś co stworzyło wszystko). Cały wszechświat, my, wszystko zostało stworzone z myśli i my możemy również wywierać na to wpływ myślą.

Pamiętacie film Matrix (jeśli go nie widzieliście, bądź chcecie go sobie przypomnieć możecie go obejrzeć tutaj, szczególnie polecam pierwszą część). Wizje jaka została tam przedstawiona? I nie chodzi mi tu o to, że żyjemy w świecie stworzonym przez komputery, w tym wypadku komputery zastępuje Kreacja - żyjemy w świecie Kreacji - wszystko wokół to tylko doskonała iluzja...

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Świetnie !

Potrzebujemy więcej takich ludzi jak TY !
i więcej takich blogów.

zapraszam do mnie

www.nowaera2013.wordpress.com

Peace

Prześlij komentarz